02 september 2012

Behandlingsrelevant opfølgning og fokus...

Den behandlingsrelevante opfølgning, jeg har brug for, så min kontakt med sundhedsvæsnet fremadrettet kan komme til at handle om mig, mit liv – og mit helbred – består af:

» Behandlingsrelevant fokus?

» Behandlingsfejl og anden sygdom…

» Er jeg befriet for flere behandlingsfejl i fremtiden?

Så kan det ikke gøres nemmere og mere enkelt – fra min side…

Indtil videre har min kontakt med sundhedsvæsnet handlet om en gennemsnitstereotyp ved navn: Alle de andre? Hvem det så end er? Jeg har aldrig mødt ham / hende? Men det kommer vel heller ikke mig ved? Vi har vel hver vores individuelle liv og journal? Formoder jeg? Der bliver lidt overfyldt, når konsultationstiden og journalen bliver invaderet – af en helt masse andre?

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej...

Har du andre synsvinkler, viden eller erfaringer - så skriv en kommentar...

Venlig hilsen Ulla...